Продавець Системы вызова персонала, официантов, медперсонала ITBells розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
12 відгуків
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
Узнайте Вашу персональную скидку! Мы Вам перезвоним!Оставить Номер!

Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Системы вызова персонала, официантов, медперсонала ITBells
0 (800) 75-57-76

Система оцінки якості обслуговування ITbells

Система оцінки якості обслуговування ItBells

У сучасному світі високої конкуренції і стрімкого розвитку сфери обслуговування, власників різних закладів потрібно постійно вдосконалюватися, щоб залишатися затребуваними і не втратити клієнтів. Ефективним підходом у даному випадку буде поліпшення якості обслуговування. Але щоб робити це правильно, потрібно розуміти сервіс і резерви його поліпшення. Іншими словами, необхідно дізнатися оцінку якості обслуговування клієнтів.

Методи оцінки сервісу

Керівники великих закладів та організацій завжди намагалися дізнатися оцінку рівня якості обслуговування. Існувало кілька способів зробити це:

·         використання анкети оцінки якості обслуговування;

·         застосування послуги «таємний покупець»;

·         соціологічне опитування.

Анкетування не давав об'єктивну оцінку якості обслуговування. Не всі відвідувачі бажають заповнювати бланк з питаннями, а ті, хто брався це робити, не завжди відповідали чесно. Приблизно такий же результат давав соцопитування, коли під тиском відвідувач не завжди говорив правду. Послуга таємного покупця більш ефективна, але носить разовий характер. Тому неможливо виявити закономірності в роботі персоналу.

Найефективнішим способом визначення лояльності клієнтів є система оцінки якості обслуговування. Вона дозволяє побачити не тільки показники оцінки якості обслуговування, але і визначити компетентність кожного співробітника закладу.

Принцип роботи

Система оцінки якості обслуговування покупців на нашому сайті представлена в чотирьох різновидах по розташуванню:

·         настінна;

·         підлогова;

·         настільна;

·         тейбл тент.

            Пульт оценки качества обслуживания устанавливается таким образом, чтобы посетитель мог без посторонних взглядов поставить честную отметку на сенсорном экране. Критерии оценки качества сервиса у каждого клиента свои. Но в целом, по результатам такого опроса формируется объективная оценка качества торгового обслуживания.

            Обычно на пульте расположено от двух до пяти кнопок оценки качества обслуживания. Помимо надписей, вида «хорошо» или «плохо», кнопки качества обслуживания имеют яркие цвета, от зеленого до красного соответственно. Интересное оформление еще больше привлекает и подталкивает человека сделать свой выбор.

Преимущества кнопки лояльности

            Использование такого способа оценки уровня сервиса имеет множество достоинств:

·         кнопка лояльности позволяет сформировать наиболее объективную оценку уровня обслуживания;

·         повышается престиж заведения;

·         клиент доволен, так как осознает важность своего мнения;

·         руководство может оценить компетентность каждого сотрудника и сформировать штат из добросовестных работников;

·         персонал начинает работать усерднее, соответственно повышается эффективность его труда.

            Заказывайте системы оценки качества у нас и повышайте свой сервис с помощью надежного и функционального оборудования!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner