Цифрова кнопка якості обслуговування (зворотний зв'язок із клієнтом)
Система моніторингу, оцінки якості обслуговування й керування лояльністю клієнтів.
1. Опис системи
- Термінали ( сенсорні екрани) оцінки якості обслуговування встановлені в місцях продажу. Кожен клієнт може оцінити роботу продавця або касира.
- У разі вибору негативної відповіді клієнт переходить на опитування причин незадоволеності. (У разі опитування може здійснюватися будь-який сценарій записування аудіо або відео або ще що-небудь)
- Термінали встановлені в кожної точки продажу, і роблять цілодобовий аудіодиск навколишнього фону. Безперервне аудіозаписування під час роботи терміналу зі збереженням (логуванням) на постійну пам'ять пристрою з розбиванням за файлами тривалістю 10-60 хвилин із подальшим надсиланням аудіофайлів на сервер.
- Автономна робота у разі вимкнення мережі інтернет, із записом інформації на внутрішній носій пристрою (до 30 днів), що виключає втрату оперативних даних.
- Стабільна робота 24 години на добу та 7 днів на тиждень.
- Оперативна інформація про роботу всіх пристроїв (ввімкнено або вимкнено, збій програми тощо)
- Запис і збереження всієї інформації на сервері.
- Програма терміналу мають захист від стороннього доступу, що дає змогу уникнути несанкціонованого доступу.
- Вам надається система зворотного зв'язку з клієнтами (посеювачами) для віддаленого централізованого керування терміналами.
- Клієнтові надається онлайн- особистий кабінет для перегляду даних результатів опитування кожного термінала окремо або з усіх разом.
- Клієнтові надається онлайн-сумісний кабінет для перегляду аудіо записів (все записування структуровані за часом і місцем створення).
- Програма Addreality має модульну структуру, що дає простір і гнучкість для впровадження нових проєктів, тобто ви можете додавати інші проєкти (екрани в поїздах, на вокзалах, екрани в кабінеті менеджерів, будка голосності тощо)
2. Масштабовність системи
Одна система — безліч завдань. В одній системі ви можете працювати з поточним завданням, так додавати інші проєкти (екрани в поїздах, на вокзалах, екрани в кабінеті менеджерів, будка голосності тощо)
3. Аналітика
Система формує необхідні звітні дані як по всій системі загалом, так і в розрізі кожного касового вікна, виробничої ділянки за заданими параметрами.
4. Варіанти встановлення екранів.
Всі тримачі для екранів ми виробляємо самостійно в Росії, це дає змогу виконувати будь-які технічні рішення. У корпус для екрана можна встановити будь-який планшет і в будь-яке місце (закрите, антивандальний монтаж)
5. Під'єднання системи до мережі інтернет.
На місці встановлення кнопки якості обслуговування у кабінеті керівної або продавця встановлюється Wi-FI точка доступу (або модем GSM), до якого під'єднуються всі термінали. Вся інформація обробляється через наш хмарний сервер або через сервер замовника.
Також термінал може працювати автономно, всередині корпоративної мережі.
- Ціна: 1 100 ₴