
Кнопка якості обслуговування (цифрова кнопка якості)
- В наявності
- Оптом і в роздріб
1 100 грн
Показати оптові ціниЦифрова кнопка якості обслуговування ( зворотній зв'язок з клієнтом)
Система моніторингу, оцінки якості обслуговування і управління лояльністю клієнтів.
1. Опис системи
- Термінали ( сенсорні екрани) оцінки якості обслуговування встановлені в місцях продажів. Кожен клієнт може оцінити роботу продавця або касира.
- У разі вибору негативної відповіді, клієнт переходить на опитування причин незадоволеності. (При опитуванні може виконуватися якийсь сценарій запису аудіо або відео, або ще що-небудь)
- Термінали встановлені у кожної точки продажу, і виробляють цілодобову аудіо запис навколишнього фону. Безперервна аудіо запис під час роботи терміналу зі збереженням (логированием) на постійну пам'ять пристрою з розбивкою за файлів тривалістю 10-60 хвилин з подальшою відправкою аудіо файлів на сервер.
- Автономна робота при відключенні мережі інтернет, з записом інформації на внутрішній носій пристрої (до 30 днів), що виключає втрату оперативних даних.
- Стабільна робота 24 години на добу і 7 днів на тиждень.
- Оперативна інформація про роботу всіх пристроїв ( включений або вимкнений, збій програми і т. д)
- Запис і збереження всієї інформації на сервері.
- Програма терміналу мають захист від стороннього доступу, що дозволяє уникнути несанкціонований доступ.
- Вам надається система зворотного зв'язку з клієнтами (відвідувачами) для централізованого віддаленого управління терміналами.
- Клієнту надається онлайн особистий кабінет для перегляду даних результатів опитування кожного терміналу окремо або всіх разом.
- Клієнту надається онлайн особистий кабінет для перегляду аудіо записів (всі записи структуровані за часом і місцем створення).
- Програма Addreality має модульну структуру, що дає простір і гнучкість для впровадження нових проектів, тобто ви можете додавати інші проекти (екрани в поїздах, на вокзалах, екрани у кабінеті менеджерів, будка гласності і т. д)
2. Масштабованість системи
Одна система – безліч завдань. В одній системі ви можете, працювати з поточним завданням, так додавати інші проекти (екрани в поїздах, на вокзалах, екрани у кабінеті менеджерів, будка гласності і т. д)
3. Аналітика
Система формує необхідні звітні дані як по всій системі в цілому, так і в розрізі кожного касового вікна, виробничого ділянки по заданим параметрам.
4. Варіанти установки екранів.
Всі тримачів для екранів ми виробляємо самостійно в Росії, це дозволяє виконувати будь-які технічні рішення. У корпус для екрану можна встановити будь-планшет та у будь-яке місце ( приховано, антивандальний монтаж)
5. Підключення до мережі інтернет.
На місці установки кнопки якості обслуговування в кабінеті керуючої або у продавця встановлюється Wi-FI точка доступу (або модем GSM), до якого підключаються всі термінали. Вся інформація обробляється через наш хмарний сервера або через сервер замовника.
Також термінал може працювати автономно, всередині корпоративної мережі.
- Ціна: 1 100 грн